Informasjon om vår telefontjeneste og støtte
Åpningstider telefon
Mandag-Fredag |
09:00 - 17:00 1 |
Torsdag |
09:00 - 20:00 1 + 2 |
Lørdag |
09:00 - 14:00 3 |
Søndag |
Stengt |
1 Lunsjpause: 12:00 - 17:00
2 Åpningstid kun i sesong 01.04 - 31.08
3 Begrenset bemanning. Lengre ventetid og begreset kompetanse kan forekomme
I peroder kan det være ventetid på telefonen, vi tilbyr derfor callback / tilbakering om du ikke ønsker å stå på vent i kø. Køplassen beholdes uansett.
Vi tilbyr mulighet for støtte gjennom videosamtaler og skjermbildedeling. Dette er nyttig ved behov for hjelp under installasjon, undersøkelse av varer og omgivelser. Dette kan gjøres via mobiltelefon eller ved deling av skjermbilde på en datamaskin.
Etter endt telefonsamtale kan du motta en SMS der du blir spurt om å vurdere samtalen og hjelpen du har fått. Her svarer man enkelt med verdien 1 til 5, avhengig av hva man synes. Dette er selvsagt helt frivillig.
Vi bnytter et moderne saksbehandlingssystem der vi kan loggfører samtaler. Dette gjør vi for å ivareta og kvalitetssikre henvendelsen på best mulig måte, og at vi kan hente tilbake opplysninger uansett hvem du snakker med på kundesnteret